canikokom Oğlumun 1 aylık aşısı var. Şehir dışındayız farklı sağlık ocağında aşıyı yapıyorlar mı ya da 5 gün geç olsa sorun olur mu bilgisi olan var mı ona göre döneceğim💫
eylulmeva1112 canikokom bende il dışına çıktığım için başka sağlık ocağında yaptırdım bir hafta sonra sorun olmadı
Elifdemir1907 Ellerinde asi varsa misafir olarak yapabiliyorlar bende yaptırmıştım kayıt açın hemşireye anlatın durumu yapar