ela_almas Merhaba arkadaşlar bebeğiniz kaç aylıkken emeklemeye başladı bizimki 9 aylık hala da emeklemeye niyeti yk
EbruBoluKaya 5 aylıkken emekledi 7 aylıkken bir yerlere tutunup kalktı 1 aydırda sıralıyor 9,5 aylığız 6 ayında oturdu
ela_almas Yani benimki çok geri kalmış olmuyor o zaman değil mi sürekli etrafımda söylentiler habire diyorlar arkadaşları emekledi yürüdü felan senin ki çok geriden geliyor artık ne bilim piskolojim bozuldu
annebirkadin ela_almas Emeklemek bir büyüme evresi olarak sayılmıyor tıp dünyasında. Emeklemeden yürüyen bebekler var. Çevrenizdeki cahilleri böyle susturabilirsiniz.
arasinnannesi2704 ela_almas böyle şeylere öyle sinirleniyorum ki anlatamam millet çok biliyor her bebek bir değil her bebeğin gelişimi de bir değil kimseyi dinlemeyin boş konuşup kafa bulandırmaktan sizi sıkıntıya sıkmaktan başka bişey yaptıkları yok