fatmaglll size danışma verip merkeze çağırmaları gerekir. bakın yorumdaa diyoki aile bireylerinin taranması. sizden kan alıp bu mutasyon var mı diye bakacaklar. eger varsa sizden geçmiştir. sizin fiziksel ya da başka türlü bir özrünüz yoksa bu iyi birşey anlamına gelir. ama ailede olmayan bir mutasyon cıktıysa ekstra çalışmaları doktorlar bilir. onu ben bilemem 🤷🏼♀️ mutasyonun klinik önemi bilinmeyen olması şimdilik iyi patojenik olmasındansa öylesi daha iyi. şimdi genetik doktorlarından randevu alıp danışmanlık almanız kan tahlillerinize baktırmanız gerek. geçmiş olsun.