Silbey Kızlar hamileliğimin son aylarında sivilceler çıkmaya başladı doğum yapalı 50 gün oluyor artarak devam ediyor ağrılı içi dolu dolu sivilceler çıktı yüzümün her yerinde böyle olan varmı çözüm buldunz mu
Frida Silbey bende de aynı problem var dr. gidemedim bi türlü. Hayır bi de çıktığı yer acıyor iltihaplı oluyor
Hatice94 Silbey Benimde hamileliğin son döneminde boynumda çıkmaya başladı doğumdan sonra hızla devam etti hemde böyle büyük büyük 2,5 ay oldu Doğum yapalı hala geçmedi bende doktora gidicem bi türlü gidemedim.
Silbey Frida aynen benimde öyle ben doktora giittim bi losyon verdi ama hiç fayda etmiyor sadece çıkanları kurutuyor tekrar çıkmaya devam ediyorlar
Silbey Hatice94 çok sinit bozucu yaa ergenlikde gibi aynı kocaman kocamn inşallah kurtuluruz hepimizde çözüm buluruz