Merhaba kızım 13 aylık ve artık üzerini hic örttürmemeye basladi ve havalar soğuyunca tog dereceli tulumlardan almak istiyorum fakat hicbir bilgim yok. Evimiz genelde 23/24 derece 22 ye asla düşmüyor. Kaç tog tulum almaliyim? Bi kaç arkadaşım 2/2.5 tog dedi ama evimin derecesine göre bana cok geldi. İstiyorum ki icine sadece askılı zıbın giydirip uzerine tulumunu giydirip rahatça uyusun istiyorum. İçine pijama vs giydirip üzerine tulum giydirmek istemiyorum rahat uyuması açısından. Sizce kaç tog almaliyim nasil yapmaliyim bilgisi olanlar yardimci olursaniz cok sevinirim