Var mı,? 13 ay oldu 2.sezeryani olalı ama yok adet olmadım daha.ilkinde 1 yaşındayken olmuştum şimdi belirtiler var ama …
Doktora gitmekten ziyada o muayene durumunu sevmiyorum ama mecbur gidecem gibi evdecosum var mı emzirmeye sorun teşkil etmeyen çay vs..