Yelda35 Dün sağlık ocağında beta verdim hala çıkmadı keşke acile gitseydim yani bir insan bu kadar bekletilir mi bilemedim
kimbumadam Yelda35 başka yere gönderiyolar ya normal Özel acillerde şipşak yaptırırsın 2 saate çıkıyor
Zeynonunmomu Yelda35 ben sabah 9da vermiştim ertesi gün öğlen 3te çıkmıştı sonuç e nabıza hemen düşmüyor sağlık ocağına sonuç geç geliyor ya inşallah beklediğin haberi alırsın 🙏🏼
Yelda35 kimbumadam aynen öyle canım yani ne gerek var dedim sağlık ocağına gittim sağolsunlar devlet sırrı gibi saklıyorlar hahaha
kimbumadam Yelda35 😂😂 olsun böyle daha heyecanlı sen ilk kanı verdin diye hatırlıyodum ben test miydi
Yelda35 kimbumadam evet canım ilk kanı verdim 2. Kanı ayın 2 sinde randevu aldım orada vereceğim ama yani ne gerek var bu kadar beklemeye 😂 test hemen çift oldu
minikcicegim Yelda35 elinizde barkod varmı .Ben sağlık ocağına kan verirken tüpe yapıştırdıkları barkodun resmini çekiyodum sonra da “kocaeli sağlık ocağı tahlil sonuçları “ yazıp öğrenebiliyodum.Ya da yine “kocaeli halk sağlığı laboratuvar sonuçları “ yazıyodum aşağıya inince tahlil sonuçları yazıyo oraya basınca bilgileri girip bakıyodum. https://lab.ism.gov.tr/Alissonuc/ Aynı baktığım sitenin izmir sonuçlarını yazdım belki bakabilirsin bu şekilde. Çünkü o sonuçlar e nabıza düşmesi çok sinir bozucu bazen günler sonra düşüyo.Hatta bazen ben hamileyken e nabıza bakıyodum ama görünmüyodu doktora gittikten sonra görebiliyodum