Duyulurum sehribany normal. Bir sezaryen doğum sonrası 8 aydan sonra oldum ve düzensizdi. Diğerinden 3 ay sonra oldum düzenliydi.
Minel-inannesi sehribany 22ayi geciyoruz, hala adet gormedim😊 ama döngü devam ediyor o yuzden korunmayi ihmal etmeyin.