Bebeğimin dün geceden beri ateşi var iki kez acile götürdüm en son boğaz enfeksiyonu dediler antibiyotik verdiler bugün ateş sonrasında vücudunda 6-7 tane kırmızı sivilce gibi döküntü oldu birden bire yaşayan var mı normal mi bu arada hla ateşi geçmiyor