Urazikooo atlasinannesi2024 gecmis olsun cok yakın bi arkadasımın bebeğide oldu 20 günlük civarıydı cok cabuk atlattı umarım sizinde öyle olhr
sdakaan Geçmiş olsun benim bebeğim de covid oldu 9.5 aylık şuan iyi ama çok etkilenmiyor merak etmeyin