Mrtk Yani şu şekilde düşünüyorum evet bizi anlıyorlar. Ona da saygı duymak lazım bir yeri ağrıyordur yemez, ,tadını beğenmez yemez, iştahı yoktur yemez. Biri de bana zorla yedirmeye kalksa yemek istemez midemi bulandırırdim. Biraz acıkmalarina müsade etmek gerekiyor bence. Anneler olarak evet tedirgin oluyoruz ama inanın düzelecek. Postlarima bakarsanız hep yememesinden yakınıp ağlardım zamanla pes edip kendi haline bıraktım, yemezse saygı duydum ama aralarda da birsey vermedim deneyin bence. İleride biraz büyüsünler kandırırız kız. Güçlü kollar için bunu yemen lazım. O geçen gün tırmanamadığın yere belki bunu yersen tırmanırsın deriz😅😅😅