Arkadaşlar 1 yaşını doldurmuş kızım var. Ağlaması, mızmızlığı yok. Ama o kadar o kadarrr hareketli ki. Karnı aç olmasına rağmen mama sandalyesinde hareket etmekten yemek yemiyor. Türlü şaklabanlıklar, konuşan oyuncaklarla masaya oturuyoruz. Tükendiğim yerde ekran açıyorum ne yalan söyleyeyim. Yedirmesem açlıktan huysuzlanıyor. Ama mesela mama içeceğinde biberonu eline veriyorum gezine gezine içiyor hatta bazen dengeyi kaybedip düşüyor. Arkadaşımın oğlu bu dönemdeyken yastığı atardım verirdim mamayı eline içer uyurdu derdi. Bizde imkanı yokkk.. 😂😂😂Uyurken de öyle. Kucakta bi kere babası pışpışlayım dedi ıh ıhhh. Kaçıp duruyor. Ama uykusu da var ağlıyor. Geçen hafta sahil kenarında bebek arabasıyla geziniyorum uyusun diye kalkmaya çalışıyor ama bir yandan da ağlıyor uykusu olduğu için. 1.5 saat mücadele ettik. En son kundak yaptım elini kolunu sardım öyle uyudu. Yani uyurken de eğer etrafta çok uyaran varsa kundak istiyor. Her gören çok hareketli diyor. Hele geçen biri benim kızım böyle değildi biblo gibi otururdu Allah senin yardımcın olsun işin var dedi azıcık bozuldum😂 açıkçası çok da uslu olmasını normal bulmuyorum çocuğun. Biraz merak, biraz keşif şart. Ama bizimki fizyolojik ihtiyacını karşılayamıyor 😂 var mı şunu durumda olan?