Hastanenin sitemiyle alakalı bir durumdur. Daha önce götürmüşsünüz zaten çocuk doktorunuz yeşil alan açtığı için. Bizde Hematoloji , immünoloji ve gastroentolojiye gittik doktorumuz yeşil alan açtı hematolojiye 3 aydır sürekli gidiyoruz direk alabiliyorum takibe girdiğimiz için. Sistemde görünmemesi başka birşey yeşil alan istese bile bölüm görünün ama uyarı verir doktorunuz yönlendirmeden randevu alamazsınız diye. Ya sistemsel yada hastanede o bölümle ilgili bir sıkıntı var