Masaj değil de soğuk kolonyayi pamuğa dökün iyice islansin oraya koyun hemsiremiz bize öyle söylemişti bide oraya çok temas edip bastirmamaya çalışın acir çünkü aşı toplanmış önemli bişey değil 1 hafta ila 1 ay içerisinde kendiliğinden geçer endişe etmeyin