Kızlar emzirirken hem sağlıklı beslenmek hem de biraz zayıflamak istiyorum ama sadece bebeğim uyurken bir şey yiyebildiğim için o uyurken sürekli (1 saat/2 saat )kahvaltı kahve tatlı aburcubur ne görürsem yiyip içiyorum. Bu alışkanlığımdan kurtulmak için çabalayacağım. Bebeğim 8,5 aylık. Örnek beslenme stili, tavsiyesi ya da emzirmeye destek olurken bir çay kahve vs içip zayıfladım diyen var mı