esraezgioz Kızlar merhaba bebeğim beş aylık oldu ek gıdaya yavaş yavaş geçtim sma mama kullanıyorum Şimdi onu bırakıp marketlerde satılan arı mamadan almak istiyorum biberona sıvı olarak da yapılabiliyor muş sizler ne düşünüyorsunuz
Minii_baby esraezgioz arı mama hiç formül mamayla eş değer olabilir mi Anne sütü + arı mama olabilir Yada formül mama + arı mama Ama sen förmül mamayı kesip sadece arı mama verecem diyorsan bebeğini besleyemezsin
yagmure17 esraezgioz ikisini kıyaslamak bile yanlış canım besin değerleri birbirine yakın bile değil yavrunun midesini doldurursun ama beslemiş olmazsın
esraezgioz Denizyaz sma mamayı işte sulandırıp biberonla veriyorum bide emziriyorum ama göğsüm tabi asla doyurucu değil
esraezgioz mamabear_ yani ek gıdaya geçiş döneminde smayı bırakacağım ama mecbur :( asla biberonla mamasını içmeden uykuya dalmıyor bende diyorumki arı mamayı sulandırıp biberonla en azından onun yerine devam ettireyim
esraezgioz Minii_baby ya emziriyorum fakat toplasan göğsümden 60 ml çıkıyor o da çok zor o yüzden doyurucu değil sma mamayla devam edeyi m mi yani
Denizyaz esraezgioz anne sütü yetersizliğinde zaten formül mama verilmesi şart siz bunların yanına artı olarak ayına uygun içeriği temiz kaşık mama verebilirsiniz diğer türlü beslenmesi yetersiz kalır
Minii_baby esraezgioz evet etmelisin çünkü eğer sütün çok olsaydı anne sütü ve arı mama ver derdim ama Arı mama tek başına etkili olmaz
Hulya0129 esraezgioz ben yapıyorum 10.aydan sonra vermeye başladım 18 aylık şu an sadece uyurken veriyorum bı tencere yapıyorum uyku zamanı ısıtıp veriyorum indirime girince stok yapıyorum
Zynpgmt esraezgioz Bebeğiniz çok küçük. İmkanınız varsa mamayla devam etmenizi tavsiye ederim. Çünkü henüz bu aylarda ek gıda mama yarı yarıya gidiyor tek onlar yetmez.
aslanmommy esraezgioz arı mamanın firmasında benim arkadaşım eniştesi çalışıyor. Geçen bu konu açıldı eniştesi anlattı ben o firmada çalıştığım halde asla çocuğuma vermem çünkü nasıl yapıldığını görüyorum dedi.
ahmom Arkadaşlar bende sma mamayı kaşıkla veriyorum sütüm yetersiz sabah 60 ml akşam uykuyabgecince de 60 ml diğer zamanları da anne sütüyle doyurmaya çalışıyorum kaşıkla verdiğim için bir sorun olur mu bebeğim 5 aylık olacak neredeyse