Sema345 merhaba kızım 3 yaşında yaklaşık 2 yaşından beri de bahsettiğiniz gibi sinirli sürekli ağlama mızıklama modunda , çok bilmiş tavırlar , böyle istemediği birşey olduğunda garip sesler çıkarıp dikkat çekmeye çalışma başaramazsa yine ağlama krizleri yani bir sürü sayabilirim son bir yıldır falan bu şekilde maalesef umarım bi an önce hepsi bir düzene girer gerçekten çok zor hepimize çokça sabır diliyorum