Bebeğim tam 3 aylık oldu. Gece rutinimiz oluştu, her gün banyo yapıyor, emiyor ve uyuyor. Gece uyandığında da emip, üst gazını çıkartıp uyutuyorum.
Zor bir bebek değil çok şükür🧿
Gündüz uykuları için ayakta salla diyen çok var. Ayakta sallamayı önerir misiniz? Sizler nasıl uyutuyorsunuz? Uyku eğitimi almadan bir uyku düzeni olsun istiyorum