cansuali508_ Kızlar ben bu forumdaki kere hayret ediyorum bebekler durmuyor diyorlar ama her forumda yorumları var ve kendilerine vakit ayırıyorlar ben WC ye gidmiyorum 84 günlük bebeğim sadece kucakta duruyor ya da ana kucağında sallanmam isityor sürekli ağlıyor delirecegim yardim edin tek büyüyoruz
ZeydsMom cansuali508_ 3 ay kucagimda uyudu gece gunduz. Hicbisey yapamiyordum hicbi ihtiyacimi gideremiyordum. Gecti gitti. Simdi sizin kokunuza ihtiyaci var henuz kucucuk
aslymom cansuali508_ ilk doğduğu zamanlar bebeğim sağlık ocağında pusete koyunca hemen ağlıyordu ebe bebekler kucağa alışmaz bazı bebekler temas daha çok ister o doğuştan öyle dedi tabi bu 4. Aya kadar geçerli sonrasında kucağa alışıyorlar şuan anakucağında oyunlar oynayın balonla oynatın ayakta duran renkli hayvan figürlü balonlardan alın bizim hastaneden kalma vardı çok seviyordu bol bol konuşun oynayın uyutun dinlenin uyurken iş yapmayı erteleyin 2-3 ay böyle geçiyor mecbur
ZeydsMom cansuali508_ herkes tek bakiyor neredeyse. Ben de yalnizdim. Ne alaka yani tek bakmak. Zaten kimseye guvenip cocuk yapmiyoruz canim once bunu kabullen. Herkes zorluklar yasiyor. Oho ben sezayenle neler oldu anlatsam ya baska biri anlatsa herkesinki birbirinden beter seyler yasiyor. Gecici durum sakin ol. Bi bakmissin artik kendi kendine oynuyor
Gunes-1 cansuali508_ çoğu anne tek bakıyor. Ben de tek bakıyorum bebeğim 11 aylık ayrılmaz ikiliyiz.sizin aylarda kocamın eve gelmesini beklerdim tuvalette gitmek için.
Deletedmom_115 ZeydsMom +1 Tek bakıyorum olayı çok tuhaf ya 😂 çocuk senin zaten tek bakacaksın, eş yardımı çok önemli o ayrı tabi
ayrilbacim cansuali508_ ilerlyen zamanlarda istemez yeni yeni seyler ogrenir kendi kendine oynamak ister kucakta durmak istemez
niloyaaa cansuali508_ bu da yeni moda oldu (tek bakıyorum), çoğu kişi tek bakıyor ve bebeniz daha küçük 3 aylık bile değil, Yeni doğan bir bebekten ne bekliyorsunuz tabii ki kucakta duracak büyüdükten sonra Emeklemeye başlayacak zaten kucak istemiyorlar merak etmeyin. Bu forumda ben de bunu anlamıyorum Herkes çocuğun kucakta olmasından şikayetçi.
Retzja Sakin ol, ben de tek bakıyorum. Bir rutin oluştur, bebeğinin dilinden sen anlarsın. Hayatını düzene nasıl sokacağını da planlayacak sensin. Hayıflanmak yerine çözüm üretmen daha hayırlı.
Deletedmom_115 cansuali508_ çok normal canım, bi yerden sonra artık kucağına bile sığmayacak doya doya al kucağına 🤍 bende şikayet ederdim ama şuan birazcık özlüyorum 🥲