miray_8 ödemler gitsin emzirmeye de başlayın gider kilolar. Kilo stresine girmeyin. Stres sütünüzü azaltır bu sefer süt olsun diye daha çok yersiniz bu bir kısır döngü. Süt olsun diye kalorili şeyler tüketmeyin yeterli bence. Süt yapan şey emzirmek, uyku ve su tüketimi. Öyle sütlaçlar şerbetler lazım değil. Emzirmek çok ciddi bir efor sarf ettiriyor vücuda ve kalori kaybı sağlıyor. Dediğim gibi emzirme sürecinde yemeye çok abanmazsanız kilo verirsiniz. Diyelim ki vermediniz ikizleriniz varmış zaten onlar ayaklanınca peşlerinde yine verirsiniz.
Kilo hiç stres edilecek bir şey değil canlarınız sağ olsun yeter. Kilo verilir