Tecrübeli arkadaşlar yardım lütfen. Kızlar kızım 9 eylülde yarım günlük kreşe başlayacak. Şuan 32 aylık ve ben WC eğitimi vermedim henüz. Biraz şehir dışımız çok oldu. Geç kaldığımızın farkındayım. Şimdi ben bu hafta başlasam yetişir mi yoksa kreşe alışma süreci bitsin öyle mi başlayalım ikisi değişikliği yakın tutmayın diyorlar karar veremedim bir türlü. Kreşte de öğretiyorlarmış direk onlara mı bıraksammmm