nesli23
Avukatlık kanununa göre ücretsiz danışmanlık yapmak dava almak yasak tespit edildiğinde cezası var bu yasal sebebi. Ayrıca avukatlık bilgi ve tecrübeye dayanan bir meslek bir şey alıp satılmadığı için insanlar ücret vermeyi anlamsız buluyor ilginç gerçekten. Tam olarak o bilgiler karşılığında para kazanılıyor neden ücretsiz şekilde danışmanlık yapılsın ki. Hayır işi değil bu herkesin mesleği, herkes geçimini mesleğiyle sağlıyor.