Kızlaar yardııımmm martta doğum yaptım 1. Çocuğum ilk adetimi 7 Ağustosta oldum 20 gün oldu ve hala bitmedi 1 hafta önce doktora gittim hormonlar vs bişeyler dedi normal dedi karından bi ultrasonla baktı bişey yok dedi gönderdi çocuk istiyor musun dedi henüz düşünmüyoruz dedim beta hcg baktı 0 çıktı zynlda diye bir hap verdi bu hem adetini kesecek hem koruma sağlayacak dedi gönderdi internetten baktım doğum kontrol hapıymış ama hala adetim kesilmedi ne yapmalıyım başına gelen var mı