_YanakReisinAnnesii Poposunda yenidoğanken göz göz yaralar açıldı sleppy falan denediğimde. çocuğum oturamasın, yaşla ağlasın, poposu kanasın ama ben almayayım boykot mu diyeceğim. Hangi anne bebeği iyi olsun, sağlıklı olsun , konforlu olsun istemez.
Bu yaptıkları taciz artık gerçekten ve can sıkıcı boyutta her postun altında mutlaka bir adet oluyor sonra tartışma çıkıyor post kilitleniyor ihtiyacı olanlar ulaşamıyor