Temiz olan kıyafetlerini ayırdım, üstünde lekeler kalanları kıyafet kutularına attım. Bebeğim 6 aylıkken eşimin amcası bir tanıdığı olduğunu ve durumu kötü olduğunu, erkek bebekleri olacağını söylemişti hep ona gönderdim fakat şimdi iletisimde değillermiş. Kiyafet kutularına da atmak istemedim ihtiyaç sahibi dernek filan biliyor musunuz en azından ise yarasin. Ankarada yaşıyorum. 6-12 ay arası kıyafetler var ve başka çocuk düşünmüyorum tek yeterli.