kbraatlas Mom098 maasin iyi olduğuna emin misin canım bu kurumlar az maaş ile çok çalışacak kişiler arıyorlar genelde.
Mom098 caylavyu annem diyor ki seni görseler zaten onlar red eder 😁 git bi görsünler kimi aradıklarını diyor 😁
Mom098 GezginPaNDa şaka mı 😁 okulunda olur mu böyle şeyler Ben şok dünyadan bir haberdar olan ben 😁 Ben kapalı değilim çok açıkta değilim ama karşılıklı saygı yoksa 👎
kbraatlas Mom098 bende kresi var sordum öylesine tanidik orda çalışıyor diye öğretmen maaşı asgari altında dedi. Üstünde calisann kimse yok dedi.
caylavyu Mom098 Ahaha olabilir valla onların tarzı farklı. Birde biraz ata erkil bir tarikat, ücret bile düşüktür eminim djdjdj
kbraatlas Mom098 bencede bende bildiğim için sorayım dedim de ücretler öyle maalesef. Birde katı kuralları oluyor onların. Biraz zorlanirsin
Mom098 kbraatlas evet yapı olarakta bana çok ters. Ama denize düşen yılana sarılır olmuş. Benim fotoğrafımı göre göre aradılar. Acil görüşmemiz lazım boşluk var dediler. O yüzden nasıl bir teklif ile geleceklerini merak ettik. Baya ısrar ettiler cünkü
Mom098 kbraatlas evet ama yazılanlardan sonra zor gibi başka bir yerde vardır nasibim ya zaren 2 buçuk senedir işsizdim yine devam çokta değişen bir şey olmadı 😁😁
kbraatlas Mom098 ahaha o ortamı görüp çıksaydın ya en azindsn 😀😀 şaka bir yana yapamazsın zorlanirsin kolay yer değil kendilerinden olmayani kolayca kabul etmiyorlar zaten oradaki öğretmenler de
Mom098 kbraatlas bir de o kısmı var. Aman neyse ya bunlar nasıl Yaşıyor anlamadım şimdiden içim sıkıldı 😁