Selam anneler
Kızımın bezini 2.5 yaşında bıraktık kendisi klozetine oturuyordu ve gayet güzel ilerliyorduk. Bu kadar erken bırakma nedenim sürekli pişik olması ve kullandığımız bütün kremlerin çözümsüz kalması
Gelin görün ki 4 yaşına girecek olmasına rağmen çişini altına yapıyor. Gerçekten çok yoruldum cok bunaldım.
Güzellikle konuşuyorum olmuyor, kızıyorum olmuyor, ceza veriyorum olmuyor, ödül veriyorum olmuyor. Allah aşkına bi fikir verin ne yapacağım ben?