Merhaba Bakla kanı düşürüp sarılık yapıyormuş galiba..kızımın kanı düştü kan takvitesi yapıldı.bi doktora sonuç attığımızda o da bakladan bahsetmiş.ve bi arkadaşında başına aynı şey gelince doktorlar ona da “bakla mı yediniz diye sormuş.bilgisi olan var mı?ve BAKLA derken sadece kendisimi yoksa baklagillerde mi aynı etkiye sahip.bebeğimin alerjisi oldugundan zaten herşey yasak bana.bi kurubakliyat vqrdı şimdi korkudan onuda yiyemiyorum.BAKLAGİLLER(nohut,fasülye,börülce,mercimek…)hepsi mi aynı