Hasta ve huysuz olduğu için sürekli küvette suyla oynamak istiyordu içeri girdi ben bi kolundan tuttum ama o an ayağı kaydı tutamadığım diğer kol tarafına doğru düştü. Omzuna köprücük kemiğine bir şey olmuş mudur o an az ağladı keyfi yerindeydi ama 1 saat sonra bizim yatağa çıkmak istedi koltuk altından tutunca o tarafa doğru eğilip ağlamaya başladı 🙁 içimi iyice korku saldı. Şu an uyuyor. Morarma kızarıklık yok. Sorum şu kırıkta çıktıkta illa morarır kızarır mı böyleyken de kırık olsa belli olmaz mı başına gelen var mı