Kızlar bebeğim 6 aylık normalde 3.aydan beri falan kafasını güzel tutan bir bebek.Bu aralar şöyle bir hareket yapıyor mesela kucağıma alıp havaya kaldırıyorum ya aşağıya doğru bakıp sürekli ağırlığını salıyor komple dikkatini çeken bişi getirirsek önüne ozaman kafayı kaldırıyor anca.Ama dediğim gibi normalde otururken falan kafayı tutuyor.Gevşek bebek sendromu denilen olay aklıma gelip endişeleniyorum bunu şuan oyun olarak mı yapıyor bebeği böyle yapan var mı?