Kızlar 3.5yas oğlumu kreş yada oyun gurubuna vermek istiyorum.Şuan karar aşamasındayım..Evime yakın malesef kreş yok..Tek bir yer var orasida özel 11bin istiyor..Ordan sonra oyun gurubu var biraz daha uzağında yarım gün 6500,fiyatı..yarı özel var ama bunlardan daha uzakta oda 6500 ve tam gün.Siz olsanız hangini tercih ederdiniz..Oyun grubumu yoksa kresmi daha faydalı olur acaba.Ben 1gun çalışıp 3gun çalışmıyorum..esim çalışırken dolmusla goturucem nereye yazdirirsak yazdiralim..Tam gün gitse sabahlaari uyandırmak falan zor oluyormu.bilgisi olanlar yada benle aynı durumda.olanlar cevaplarsa mutlu olurum:)