Merhaba guzel annelerr..
Kizim 4 ay 20 gunluk emziriyorum ama günde 4 kez de mama vermek zorunda kaliyorum egr mama vermezsem resmen doymuyor ve agliyor 🤷♀️ saglik ocaginda ebe anne sutu ver sadece diyordu ve 1 ayda sadece 300 gr aldi o sekilde ve hep agladi her saat basi emmeye uyandi mama olarak bebelac gold kullaniyorm 3 kez 120 ml bir kez 75 ml mama iciyor sizce mama vererek dogru mu yapiyorm ? Sütüm yeterli olsa aglamaz degl mi ? Kafam cok karisik lutfen fikir yazar misiniz ?