Kızlar merhaba biri 5 yaşında biri 16 aylık 2 tane kızım var 16 aylık olan kızım doğduğu zaman 2.5 aylıkken hastalandım safra kesemde taş varmış 3 gün hastanede yattım bebeğimi emziremedm o sıra mama verdiler ama hastanede sagıp döktüm şükür sütümde sıkıntı olmadı eve dönünce normale döndüm ama 3 gün hastanede kendmi yedim bitiridm o kadar çok agladm ki gece gündüz hayatmda o kadar çok ağlamadım çocuklarım çocuklarm diye diye agrı falam degil çocuklarım için ki annemle kayınvalidem sagolsun benim evimde baktılar hiç sıkıntı yok eşimde yanımda bna baktı ama bu olay bende fobi oluşturdu ufacık hastalansam hastaneye yatırıcaklar çocuklarm evde kalıcak diye paniğe giriyorum çok üzülüyorum emiyo çünkü bebeğim aynı şeyleri yaşarım diye çok panikliyorum çünkü safra kesem alınması lazm henüz aldırmadım aldırsam bebegim emiyo bırakıp gidemiyorum emmeyi kesince olurum diye düşündüm ama işte ya gene olursa diye arada bi aklıma geliyor bunu nasıl aşabilirim