Kızım 18 aylık sonbaharda giymelik yağmurluk ve yeleği var ama daha soğuk havalarda giyecek bir şeyi yok montlara bakayım dedim ama o kadar pofuduk şişme tarzda var ki asla rahat etmez çıkarmakla uğraşır denettirmedi bile neredeyse sizler nasıl giydiriyordunuz/ giydireceksiniz ?