Merhabalar birşey danışmak istiyorum başına gelen varmı ? Benim reglm çok düzenlidir yani gününü saatini şaşmaz fakat geçen ay regl bitikten birkaç gün sonra kahvemsi lekelenme tarzında oldu bu ayda 2 gün gecikti ama eminim hamile olmadığıma bu neden olur acaba bilgisi olan yazabilir mi