Kızpar lutfen bilen birileri yardm edebilirmi?eşim güvenlik görevlisi fabrika bunların sirketle anlaşmayı feshetti yeni şirletle anlaştı şuan işe devam ederseniz tazminat yok diyolar istiyosanz cıkın diyolar eşim arkadaşlarıda çıkmak istiyolar bugün görüsmeye çağryolar azonce arkadaşyla konuştu adam 9 yıllk ve tazminatna 210 diyomuş maaşnı 24den hesaplyomuş hakkn bu gerisini sirketinle hallet diyomuş kızlar bunlarn brüt maaşları 30u geçiyo ayda nasl böyle hesaplıyolar ve şirket verir mi tazminatı fabrika vermiyo mu eşimde görusmeye gitti şmdi biz 6 yıllk çalşan avukat bile 200en az hakkn demiş bunlar niye böyle yapıyo sizce peki güvenlik görevlisinin tazminatnı şirket verirmi kalanı anlayanlar yardm edebilirmi iş çirkinleşmeye başladı napmak lazm acaba ya