htcysf Bayanyanakkkkkk benim oğlumda yapıyordu reflüsü olabilir midesi ağzına geldiği için o şekilde duruyorlarmış oğlum bi süre hep kusuyordu ek gıdaya vs başlayıp alışınca geçti Allaha şükür