onefinemom kızlar bebişlerinizin saçlarını ne zaman ve nasıl kestirdiniz? bizim kızın saçları havaya dikili 😄 tam sultan papağanı gerçekten. Sıfıra vurdurmak istemiyorum , uzadıkça düzelir mi ya da nasıl kestirmek lazım fikir verirseniz müthiş olur
Gizmokzilla onefinemom bence uzamasını bekleyin ya yazık etmeyin saçlarına ✨ illa ki düzelecektir bu sevimli halinin tadını çıkarırdım ben olsam wkdozğs0süs
sencokbiliyon onefinemom benim kızımın saçları da düzensiz. Arkaları döküldü. Önleri de fazla uzun. Şuanda bağlıyorum üstten 1 tane aşırı tatlı oluyor kıyamıyoruz babasıyla. Ama kışa doğru 3 e vuracak babası evde. Zaten ev sıcak oluyor. Dışarı çıkarken de bere takarız diye düşündük.
Bayancorek onefinemom daha çok küçükmüş uzadıkça düzelir , sıfıra vurmayın bence naçizane tavsiyem yazık etmeyin saçlarına, uzayana kadar bütün fotoğraflarda kabak gibi olmasın yavrucak 🌸🥹
onefinemom Gizmokzilla ya müthiş tatlı duruyor zaten böyle 😄 daha 4 aylık biraz daha büyüyünce kestiririm diye düşünüyorum ama sıfıra vurmadan sadece kestire kestire şekli düzeliyor mu onu da bilemedim
onefinemom sencokbiliyon ben kendim cesaret edemem galiba evde ama kuaföre götürmek için de biraz daha büyümesi gerek sanki
sencokbiliyon onefinemom kuaförlerin makinesine ben güvenmiyorum açıkçası. Dezenfekte edilmiyor sonuçta. Pek çok bulaşıcı hastalık olabilir diye düşündüm. O yüzden eşim evde ben hallederim dedi. Zaten her yerini 3 numara yapacak ya ben bile halledebilirim her halde 😂😂 sonuçta şekil vermicez her yerini kesicez işte 😂