Bebeğim ayaklandığından beri her an gözüm üzerinde de olsa ya düşüyor yada kafasını vuruyor bir yerlere üzülüyorum çok 😔😔 siz nasıl önlem alıyorsunuz? Sürekli yapma etme diye peşinde gezince de korkuyor hareket etmiyor bu seferde kendi haline biraz bırakıyorum kaza geçiriyor 😔