Merhaba sevgili anneler. Bebeğim iki hafta sonra 12 aylık olacak. Şöyle bir sorunum var. Bebeğim gece olsun gündüz olsun fark etmiyor. Yatağına koyuyorum bazen 20 dakika sonra, bazen hemen beşiğe koyduktan sonra uyanıyor. Alıyorum kucağımda emziriyorum. Beşiğine koyuyorum odadan ben çıkmadan bile hemen uyanıyor. Ve bu bazen defalarca tekrar ediyor. Ve bebeğim bu şekilde memede kestirerek dakikalarca uyumuş oluyor. Ve bir bakıyorum zaten uyuyacağı süre geçmiş bile ve ben hiçbir şey yapamamış oluyorum 🥲 Benim bu işi çözmem lazım var mıdır aynı durumu yaşayan anneler? Saatlerce uyumamış bile olsa yarım saat uyuyup uyanıyor. Bazen yemeğimi bile yapacak zaman bulamıyorum.