Zeynepecrinannesi Kızlar balık kacıncı ayda ve hangi balıgı vermemiz gerekiyor bilgi sahibi olanlar yorum yapabilir mi
Deletedmom0028 Zeynepecrinannesi 9 da diye biliyorum ben de 8 ayın sonlarında başladım çorbasını sevmedi kendimiz yersek ona da içinden veriyorum
Nejlaadem Zeynepecrinannesi merhaba canım benim oglum 9 5 aylık daha yeni vermeye basladım zaten bu aylarda veriliyor vermek icin acele etme
Zeynepecrinannesi Usya34 Deletedmom0028 Nejlaadem yorumlarınız için teşekkür ederim 🥰 verdiniz zaman hangi balıkları verdiniz
Deletedmom0028 Zeynepecrinannesi yüzey balıkları tercih edilmesi gerek canım hamsi verdim ben en çok alabalık yeriz daha çok onunda içindem yedi benim ki 11 aylık oldu zaten
MizginLeyla Zeynepecrinannesi ben 8 Aydan sonra vermeye başladım herhangi bir sorun olmadı açıkçası ☺️ İstavrit , hamsi.. hatta ton balığı bile verdim 🌸