Kızlar selam alerjimiz var diyet açma sürecindeyiz fırınlanmaış ürünleri bitirdim şimdi pişmiş hallerine geçtim doktor fırınlanmışı bitir yanıma gel dedi ama 2 aydır randevu yok tek bie doktor var randevu almak mucize gibi bişey oglumda da vardı süreci biliyorum kendim devam etsem mi siz nasıl aşamalardan geçtiğiniz acaba bebeğinizde nasıl tepkiler oluştu diyet açarken ve ne kadar süre sonra diyet açtınız ?