Laden evet kuşum çıkarken öyle oluyor, en erken ben tecrübe ettim sanırım. 5 yaşına girdikten 2 hafta sonra düştü ilk çıkan alt ön dişi. Şimdi diğer alt ön diş sallanıyor yaklaşık 2 haftadır falan. Onun düşmesine daha var mesela, yeterince gevşememiş. Diş düştükten bir süre sonra yeni diş minnacık çıkmaya başlıyor.🥹
Bi de diş doktoru kontrolünden aklımda kalan bazı şeyleri söyleyeyim. Yeni çıkan diş belirgin şekilde tırtıklı oluyor, zamanla düzeliyormuş. 1450 ppm florür içeren diş macununa geçtik biz. Çıkanlar kalıcı diş, süt dişinden daha sarı oluyor, zamanla rengi oturuyor. Diş minesini güçlendirmek ve çürük oluşumunu engellemek adına florür oranı yüksek macun önerdi. Sensodyne Promine aldım ben doktor tavsiyesiyle.