Merhaba hanımlar. 13 aylık kızım var. Normalde yolculuklarda vs hiç sorun yaşamazdik . Geçen bir yere gitmek için yola çıktık yolda kızım oto koltuğundan öne eşime doğru sürekli ağlayarak ona gitmek istedi. Arabayı durdurduk eşim aldı eline ama asla asla bırakmıyor bana gelmiyor hatta ben yaklaşınca ağlıyordu. Resmen yolda kaldık çocuğu susturamadik gelip bizi aldılar arabayi baskasi kullandı o gün eşimi hiç göstermedik. Şimdi evde yine birden aynı hareketi yaptı be çığlık çığlığa kucağına tırmanıyor asla inmek istemiyor. Babasına karşı neden.boyle.oldu acaba hani dışarı çıkamıyoruz araba kullanmasına müsade etmiyor bebek.arabasina binmiyor sürekli kucağında kalmak istiyor 🥺 nasil bu durumu asabiliriz fikri olan var mı