Bebeğim bir aylıkken doktor süt alerjisi var dedi ve diyet uygulamaya başladım 2. Ayda başka bi doktora gittik ve bana diyeti bıraktırdı 14 gün gecti hiç bir belirtisi sıkıntısı yok. Diyecegim tek doktorla kalmayın süt alerjisi var sanıp olmayabilir. Sütü direk içmek dışında her şeyi yiyebilirsin dedi bana doktorum.