Kızım 4 aydır tek uyku yapıyor. Emerek ve sallanarak uyuyor. Uykudan nefret eden bir bebek. Son aylarda iyice raydan çıktı uykusu. Öğle uykusunu kucağımda emzirmek ve sallayarak uyutmaya çalıştığım halde saatlerce uyumuyor. Gece de 1 saat sürüyor emerek uyuması. Tabi sürekli kalkıyor gece. Ancak bu öğle uykuları bile eziyet oldu artık. Önceden götürdüm doktora ancak destekli uyutuyorsun diyip gönderdi. Her şeyi denedim, Destekli bile uyumuyor ki desteksiz uyusun. Artık yıldım. Doktora mı götürmeliyim