babydemirci kızlar selam ek gıdaya geçeli 10 gün oldu, ilk 2 gün kaka yapmıştı ama şuan yapamıyor yani yaklaşık 1 hafta oldu. Ikınıyor zorluyor ama yapamıyor. Başına gelen var mı? Nasıl kurtulabiliriz tavsiyelerinizi bekliyorum
hasretsisman2201 Yediği ek gıdanın içine zeytinyağı koyun olmazsa ağzına bir kaşık verin çok zor durumda kalırsanız gliserin kansuk adlı fitil var yarım kullanın öyle rahatlar sıcak suya oturtmakta yarıyor masaj da yapabilirsiniz kayısı gibi lifli gıdalar da verebilirsiniz geçmiş olsun 💖😘