Bebeğim 5 ay 9 günlük. 2 aydan sonrası sadece mamayla besleniyor. 3 4. Aylarını ailemin yanında farklı şehirde geçirdim beslenmesi ve kilosu gayet yerindeydi ama evimize döndüğümüzden beri çok az yiyor. Çok sıcak bi şehirde yaşıyoruz ondan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. 6200 kilo 66 santim boyu. Ne önerirsiniz ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz