mucizem10 benim de tam öyle oldu. Tahmin ettiğimden kolaydı özellikle ilk 6 ay. Küçük sürekli uyuyor zaten. Şimdi büyük 3 yaşında küçük 10 aylık. Büyük kreşe başladı 2 ay oluyor. Şimdi baya rahatım ☺️ilk zamanlar sürekli bi küçüğü taklit modu oluyor. Emzik emmeler, kaka yaptım temizle demeler, süt istiyorumlar😀 ama iyi ki böyle olmuş. Küçük olan 2 uykuya düşünce ve hareketlenince zorlandım. Çünkü ikisinin de aynı anda uyuduğu bi an olmuyor gün içinde. Ek gıdaya başlangıç da biraz zorladı sürekli özel bişeyler hazırlama telaşı. Ailem falan da uzakta ama bir şekilde hallediliyor çok rahat büyüyormuş ikinci. Allah kolaylığını veriyor. Kucağınıza alınca, birbirlerine sarılmalarını görünce ne dert kalıyor ne endişe🥰🌸