Nika Merhabalaar okullar açılıyo öğretmenim. Tatilde iyice alıştı bebem bana memeyle yatıyo memeyle kalkıyo. Çalışma saatlerim az olacak zaten ve annem bakacak gözüm arkada da değil. Ama memesiz uyuyunca çok içlenerek ağlıyo diye vicdan yapıyorum🥲
lilasmomy Ne güzel anneniz bakıyormuş ve ne güzel 1 yaş 🥹 bizim komşu bakacak ve 7 aylık 🥲 memesiz uyutmaya çalışıyorum 1 haftadır ama zorlanıyoruz yine de bakalım nasıl alısıcaz
Miniko42 lilasmomy bnde 7 aylık komşuma bırakmıştım şimdi 16 aylık gene bi vicdan gene vicdan hep aklım kalbim onda
Nika lilasmomy 2,5 aylıktı geçen sene bıraktığımda direk işe başlamıştım. O zamanlar bi nefes oluyodu aslında iyi geliyodu. Şimdi anne meme diye tutturmalar başlayınca zor gelmeye başladı🥲
Nika Miniko42 hiç bitmeyecek sanırım. Diyorum kendi kendime hayattaki tek üzüntüleri evden çıkıp tekrar geri dönmemiz olsa keşke sonuçta çok daha fazla üzülecekleri şeyler olacak elbet. Anne vicdanı zormuş gerçekten içli içli ağlaması kötü hissettiriyo